Keskustelun säännöt

Keskustelun säännöt

ViestiKirjoittaja Jouni korhonen » 27.03.2018 10:01

Arvoisa jäsen,

Tässä muutama keskustelua ja toimintaa ohjaava sääntö, jotta saamme kaikki mahdollisimman paljon irti yhteisöstä.

OLE AKTIIVINEN

Minun tavoitteeni on luoda paikka oppimiselle, henkilökohtaiselle jehitykselle, muiden samanmielisten tapaamiselle sekä isommassa mittakaavassa ihmisten terveyskäyttätymisen sekä elintapamuutoksien eteenpäin viemiselle. Ole siis mahdollisimman aktiivinen omien ajatusten esille tuomisen, kysymysten esittämisen sekä muiden keskusteluihin osallistumisen suhteen. Tässä yhteisössä ei ole tyhmiä tai turhia kysymyksiä ja me kaikki olemme täällä oppimassa toisiltamme, jakamassa informaatiota sekä kokemuksia ja näin edistämässä kaikkien menestymistä valitsemillaan poluilla. Mitä aktiivisempia kaikki jäsenet ovat, sen voimakkaampi tämä yhteisö on ja sitä enemmän jokainen yksilö saa siitä irti!

EHDOTTOMASTI KIELLETTYÄ

- Kaikenlaisen turhan huuhaa-uskomustiedon uskonnonomainen levittäminen. Tämä on ns. evidence-based-yhteisö. Kaikkea ei totta kai tieteellä voi perustella ja kokemuksella on suuri vaikutus harjoittelussa ja valmentamisessa, mutta pidetään terve järki mukana
- Turha negatiivisuus, haukkuminen sekä muu vihapuhe
- Kaikenlainen spämmäys (linkit, joiden sisältö voi vahingoittaa tietokonetta tai puhelinta, saman sisällön jatkuva lähettäminen, jatkuva yhteisöön kuulumattoman sisällön lähettäminen tai muu epäolennainen kirjoittelu)
- Tekijänoikeuksia rikkovan materiaalin jakaminen
- Yksityisyyttä loukkaavan materiaalin jakaminen
- Yrityssalaisuuksia rikkovan materiaalin jakaminen
- Kilpailevien tuotteiden tai palvelujen aiheeton mainostaminen
- Myyntiin tähtäävä itse-promootio tai jälleenmyynti-linkkien levittäminen

Mikä luetaan itse-promootioksi?

- Oman egon jatkuva turha pullistelu
- Myymistarkoitukseen tarkoitetut linkit nettisivuille, myyntitarjouksiin, ilmaismateriaalien/blogien/podcastien jakaminen sähköpostikalasteluun, jne.
- Omien palveluiden myyminen toisille jäsenille
- Omien tapahtumien promootio

Milloin on ok lähettää linkki omille sivuille tai materiaaleihin?

- Kun se on osana omaa päiväkirjaa ja sillä on muu tarkoitus kuin omien palveluiden myynti, markkinointi tms.
- Jos materiaali vastaa suoraan jonkun kysymykseen
- Haluat mielipiteen johonkin muutokseen, aiheeseen tai projektiin
- Jos sinulta sitä suoraan pyydetään keskustelussa
- Jos Ylläpito on erikseen hyväksynyt pyyntösi jakaa yllä mainittua materiaalia

YHTEYSTIEDOT

- Jos sinulla on kysyttävää yhteisön säännöistä, laita yksityisviestiä minulle (Jouni Korhonen) tai sähköpostia alla olevaan sähköpostiin

jouni@trainingfoundationacademy.com
Jouni korhonen
Ylläpitäjä

Paluu Lue, sisäistä ja toteuta